att sakna

ja att sakna..vet inte hur jag ska formulera mig egentligen. Saknar nått stort, kan inte sätta fingret på vad. Att gå tillbaka finns inte längre, att gå framåt är för tidigt..känns som att jag balanserar på en våg upp eller ner? ut eller in? rät eller avig?

Ja finns mycket saker och säga men när det väl finns tillfälle finner jag inga ord. orkar inte mer, orkar inte bråka. orkar inte bry mig om alla svek. orkar knappt bry mig om att se efter vilka som står vart nu. Känns som att det inte spelar någon roll, för i slutändan så är du iaf ensam!

Lämnade lillen hostig på dagis..usch han har hostat hela natten =( så ska han sova med mormor i natt för jag ska jobba till 9 ikväll, sen åker han till pappa över helgen. och på söndag blir det sent antar jag efetrsom han ska med mormor på mitt kusinbarns dop. Hoppas at jag får vara ledig i helgen, kan behöva det.

och hörry snyggiing ;) vad ska du lura ut mig på, på fredag. Bio? eller kanske något annat? =) kul ska det bli iaf, behöver en glading som du just nu =)

jobbajobbajobba, sen jobbajobbajobba igen för att sedan sova hos vännen min =) så hinner vi ses en stund innan det blir godsnark och upp för att jobba igen..plus tt det blir nära till jobbet imorn! 2 flugor i en smäll =P

tycker inte om dagens väder, usch, det får gärna snöa men inte blåsa såååå kallt!!

Klä er vart =)

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0