@

helluuuu =)

Ingen rolig morgon att stiga upp på, ucsh och fyy vad trött jag var. Jobbade till lunch för att sen gå hem och sova någon timme. har nyss vaknat och är lagom sådär småförvirrade man kan vara när man vaknar och börjar jobba igen vid 9 tills 7 imorn bitti...Det har varit mycket jobb denna helg men det är pengar och penga mässigt så har jag jobbat över en normal arbetsvecka under denna helg =) pengar !
Man behöver ju veerkligen ha dom där idiotpengarna. Hatar dom!Eller rättare sagt så hatar jag att behöva ha dom!

Jag har ju tappat bort min kamera!! Drygt, tänkte lägga upp bilder på min nyårs style från Nelly.com ;)

Sen har jag pratat mycket denna helg med åldringarna om hur respekten och empatin i världen börjar sina medan storhetsvanisnnet snart har tagit över världen. Att vi människor i sinom tid kommer att förgöra oss själva. är det verkligen meningen att folk vill leva i det här? SKa man verkligen behöva vara rädd på vägen hem från jobbet etc.?
..åter kommer om detta senare, måste göra mig startklar nu =)


Må bäst =D

pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0