God morgon =)

nyvaken efter nattens jobbande...en toppen natt på jobbet, lugn och sansad men det tyder ju bara en sak till nattens shift...sen hände ju nått då som absolut inte får hända!! Men tur i oturen iaf, och tack ;)

Lyckades ta mig och sola i morse efter jobbet också, dubbel solning med tingel..haha jaaa det känns nu! Blir väl en dusch i kall vatten..haha...och snart kommer min vän =) ska äta lite pizza och ha lite mysfaktor innan det är dags att ta bussen ner till jobbet igen!

Hoppas att alla ni som är vakna har det roligt på mellandagsrean, själv jobbar jag ihop pengar ist för att göra av med dom ;)

haha önskar jag hann ner också....

Ha en underbar kväll och må bäst!

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0