Juuul =)

jahaja och så var det med den julen..torsdagen var rolig och askalasfull =) haha bakade pepparkakor och drack skumpa hos min underbar vän =) med mer trevligt folk...sen blev det visst krogen och träffa en gammal vän jag inte sett på fleeera ååår..kul! tack för kvällen, mycket rolig ;)

Julafton började bra, mycket paket och trevlig stämning trots bakfyllan =9 min lilla bebis badade i julklappar och orkade inte ens öppna alla tillslut..lyckat iaf =) tack för mina fiiina presenter!!! Sen bar det av mot jobbet, en trevlig och lugn kväll iaf =) jag ska också bli en snäll tant när jag blir gammal, fyyyy faan för de gamla tjuriga kärringarna som inte uppskattar ett skiit utan bara gnäller jämt..hur orkar man?? Sov hos mamma gjorde jag också sen eftersom inte ens lillen har varit hemma och jag är såå mörkrädd så fick det bli på soffan hos mamsen ;)

Jobbat sedan 8 i morse till 21...gaalet trött..dagen började bra, men de sista 6 tim har jag inte varit still i en endaste sekund..det har verkligen varit marathon!!!

Hmm skum helg ändå..hört mer från oväntade och mindre från dom jag är van att prata med ofta. skumma tankar skumma sms men smilet sitter fortfarande kvar =)

imorn slutar jag iaf 4 inte lika lång dag..men börjar 8 så dagen startar iaf vid 6 imorn bitti..

snurr snurr i skallen.....

neee duschen nästa...

God jul =D

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0