knasen

Jaha så var det måndag igen då..snart jul!! =) ska bli mysigt! Helgen har varit toppen, mn mycket att tänka på samtidigt. Fredagen var lugn låg i soffan från det att jag slutade tills jag somnade =) sen tog jag mig till sängen. Fick sällskap av syster med vän också =) Ni är så gulliga mot mig!!!

Lördagen började seeeegt och jag försov mig också, var till lillens faster för att hämta PANDA-sakerna jag beställt av hans kusin och en fick jag se honom en stund också för han var där med pappa =)
Sen åkte jag och stressade med systemet och julhandel på stan för att sen möta upp en vän som slutade jobbet, sen IKEA för mera julhandel =)  och sen bara knäppa upp första ölen, den tog bort lite av min huvudvärk. Av någon märklig anledning så ramlade jag ju då i torsdags och slog i mitt huvud. och har fortfarande ont =(
men iaf så tog ölen bit för bit bort den delen av värken =) och kvällen slutade på topp såklart =)
Skit kul, skiit bra människor och alla på bra humör. Blev dock överreskad av den ena och förstod att den där kommentaren skulle komma från någon av er två. Men det är helt okej och läget är under kontroll ;)

Fick stressa i morse också då varken jag eller min prins vaknade av klockan och ändå somnade vi tidigt igår..så kuuuuta till dagis för att kuuuta till bussen för att komma till jobbet. Men blev bara 30 min sen och så mycket jobb fanns det inte heller när jag kom att det egentligen tog skada av min försening, tack och lov =)

Sista julhandlingen ska ske idag också, mamma och pappa kvar =)

imorn ska jag med lillen till Dr och kolla in inflamationen i öronen, hoppas att det börjat gå åt rätt håll nu! Sen jobbar jag 16-21. Tror faktiskt at hans pappa erbjöd sig at hjälpa till om jag då inte minns fel. Är inte så van med kompromisser ;)

Hmm...snart nyår också..vet inte hur jag känner inför det och våra planer med tanke på...ja jag är fundersam klyven ledsen och skirförbannad på samma gång. Bör nog samla mina tankar och känslor först innan jag drar igång en diskusion iaf. Får se om det löser sig lite efterdagens samtal iaf =)

pussokram

Kommentarer
Postat av: mirjana

sv: hej! ja jag har kvar den!

2010-12-20 @ 16:15:16
URL: http://bloppisgaraget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0