LovelY

Ja visst, vilken underbar helg =)

Fredag var det mycket jobb, men dom bjöd även på julbord =D haha första gången på 3 år tror jag =P
Mycket trevligt iaf!! Sen tog syster yster med mig ut på krogen..skiit skoj! Tar det 18åriga ragget som en komplimang ;) Sen så har jag ju då försökt att berätta för syster att man inte ska dricka ikapp =p haha slutade med toan, och sen en mycket rolig bilfärd !! =) haha men en toppen dag/kväll som sagt.

Igår klev jag på jobbet vid 21.00 så jobbade jag tills i morse vid 7, sen har resten av helgen gått åt till att sova. Åh nu är lillen äntligen hemma igen =D han har dock fått öroninflamation, och ena trumhinnan sprack i fredags. Inte kul, men nu har han påbörjat sin pencelinkur iaf, och att gå till dagis ska inte vara några problem eftersom hans allmäna tillstånd är på topp =)
Eftersom han inte har gnället eller visa några som helst antydningar på ont i öronen så var det inte så himla lätt att upptäcka, men man känner sig ju lagom dum iaf. Känns som att man borde veta ändå som mamma. Inte alltid så lätt och det är klart att man får ångest när man inte har lyckats märka någonting sådant här. Men nu vet jag till nästa gång iaf. Man lär så länge man lever!

Vi har precis läst godnatt sagan och han ligger i sin säng =) snart dags för mig att sova också för imorn är det måndag och dagis/jobb.

Hoppas att ni har haft en lika bra helg som mig =)

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0