Lucia =)

Ja idag är det lucia, fyyy vad tiden går fort! Hemma och VABar idag igen, han var varm i morse så ville inte tvinga honom till dagis..synd bara med mitt jobb hela tiden. Åh imorn är det ögondoktorn. Så det blir lång dag på onsdag iaf. Ska sätta på honom pepparkakasdressen ändå idag =) Så får han ha den på Lucia Drop-in också på onsdag =)

kollade om jobb nu i vekcna också så på torsdag kanske det blir dubbla pass, trött och svårt mellan natt och dag omställningar, men man lär sig nog tillslut..

Imorn är det sesa Desperate Housewives, förhoppningsvis bara för säsongen men man hör småfåglar hela tiden om att det blir sista avsnittet ever..inte kul! Vill att dom ska stanna i TVrutan.
Sen så är det ju gossip girl kväll imorn =P det lär ju också börja bli dags för den trista säsongsavslutningen.

Medlem i Buzzador också =) och nu börjar kampanjerna att rulla igång =) Får se om det dyker upp någon här snart. Buzzador är en hemsida som hjälper företag att sprida ut sin nya reklam. Så jag hjälper Buzzador att nå ut med info till mina nära och kära och mina bloggläsare =) Gå in och kolla på www.Buzzador.com
Jag har en kampanj med Lovefilm och en med ett nytt förebyggande lusmedel. Jag hoppas att det blir mera av det =)


Ha en toppen dag!

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0