öland roots

YEEEES, nu är biljetterna släppta till Sveriges sköönaste reggae festival =D

ölandroots.se

Ni måste gå in och kika, det var nog det bästa som hände i somras!! En askalaskul festival...

undrar bara vad det blir för artister iår..hoppas på syster sol och skaburbian collective iaf =)


Sitter på jobbet nu och chillar vid datorn, måste ju passa på medan det är lugnt i husen ;)
Jag älskar mitt jobb här, speciellt på natten. Skööna människor man jobbar med och dom som bor här! Kanske inget jag vill göra resten av mitt liv, men helt klart ett tag framöver medan jag kommer på en lösning om hur jag ska ta mig härifrån till varmare vyer ;)

imorgon är dagen också fullspäckad..haha ovanligt va?! hinner aldrig bara vara hemma känns det som men guess thats life ;) Jag ska hem till en vän först för att hämta min julklapp, sen ska jag till sjukan och träffa en annan vän. Hon blev gravid och trodde hon fick missfall men i lördags började kramperna och nu är hon inlagd. Enligt blodproverna så är hon fortfarande gravid men läkarna hittar ingen bebis ?? !! Så antagligen så måste hon operaras så att dom kan lokalisera bebisen och få ut den så att det inte blir något strul med henne =( och jag som var så glad för hennes skull! Jag hoppas iaf att allting kommer att gå bra! Sen ska jag ha julklappsbyte med vän nr3 med lite käk på hennes jobb och passa på att sola samtidigt =) sen kanske jag kan få åka hem och sansa mig innan jag ska sova för att upp och jobba klockan 8 på onsdagmorgon. Å då kommer mitt hjärta hem iegn!!! ååå jag saknar honom så hjärtat nästan hoppar ur kroppen!Jag ska även till stockholm och få mina naglar fixade =D

Fick hem alla julklapparna idag också så jag passade på att rensa ur i bland alla hans leksaker innan han kommit hem och sen fick jag en julklapp själv idag, eller till och med 2 =D Tack snälla!!!!En underbar tavla med en giraffmamma som pussar på sin bebis som inte ännu lärt sig att stå..sååå jävla underbar bild! och en annan underbar typ staty med en kvinna i fin position =) kan ju nästan ha varit jag för några år sedan då man fortfarande var gymnast, vig och spänstig ;) hahah sånt försvinner ju då om man inte håller igång har jag upptäckt!

Saknar träningen grymt mycket! Vi hade så kuuul och magrutorna satt där dom skulle ;)

haha ojdå ja nu vart det en massa text och nattyr =)

Sov gott !!

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0