onsdag =)

yes, onsdag och äntligen jobb =) i måndags fick jag lov att VABa igen, suck..vill att sjukdomarna ska ge med sig lie nu och försvinna. Sen i tisdags så kom äntligen mina pengar =D tjoho..jippi =) inte mycet men nu är iaf räkningarna betalda och klara!

Sen så får ju då julklapparna komma med klarna avbetalningar iår..så får det bli, men den lilla för det mesta snälla ;) ska ju såklart veta att tomten har kommit till mamma också =)

mycket tankar, och mycket snurr. Skönt med det ena och så börjar ju då självklart det andra och tredje ist..kaos, min hjärna vill bara blocka allt!!

men så kan det gå, nu är lunchen slut och det är dags att återgå. sen hoppas jag på fest på jobbet ikväll också ;)

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0