snart helg!

Ja det är visst jobbigt att jobba såhär mycket när man inte är van =P och imorn är det sista rycket, men dagen börjar redan vid 5, sen lämna lillen vid hlv 7 för att sen få skjuts till jobbet. Så får vi se hur lång arbetsdag det blir imorn, men jag behöver timmarna för pengarna. Lämnade in mina papper till soc i tisdags och ännu inte fått några pengar..behöver betala hyra och el framförallt, men det verkar dom skit i..får jag inga pengar imorn så ska jag ringa och gapa..faaan får dom beté sig som dom vill????? och jävla bemanningstjänst, ska det vara så himla svårt att skicka ut ett arbetsgivar intyg???? Tagit dom snart 2 veckor..idioter!!!!så fort det där jävla papperet kommer så ska det in till akassan så att jag kan få mina pengar!!!!!

Pappa och farmor och farfar kom idag =)) Super kul!!!!!Det blir inte så ofta, tyvärr..och nu har jag även fått de framkallade korten från USA resan =P hihi..spännande...måste bara fixa ett album att sätt in dem i ;)

Vill ha en mörklila klänning till nyår, någon som kan tipsa mig om en fin??


sov gott nu alla =)

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0