Frost

Tack för en underbar kväll och sällskap framör Desperate Housewives igår =)

Sovigt dåligt inatt kanske 3 timmar..somnade strax efter 12 och vaknade någon gång vid 3 igen, sen lyckades jag inte somna om förän framåt 6-7 igen för att gå upp vid 8 och starta dagen. Tack och lov var lillen inte lika jobbig igår att få i säng, och inte heller lika jobbig att få på kläderna i morse..Vi hann till och med busa lite idag och glada miner när jag lämnade dagis =) underbart!!

Idag skulle syster ha kommit, men verkar som att hon har fått förhinder tråkigt nog..det var länge sedan vi fick lite tid på tu man hand..kanske kommer det någon engelska att plugga till snart som jag kan hjälpa till med, så att jah  går hit henne ;)

Två jobb som vill ha mig samtidigt. Ett som lockar mer än det andra men med betydligt mindre tydliga arbetstider och veckor, det andra kan jag få svar på idag om exakta dagar och tider men inget jag vill göra för resten av mitt liv..synd synd..står i valet och kvalet om hur jag ska välja men jag väntar på ett avgörande mail som jag hoppas kommer in snart!

har tråkigt och har roat mig med en undersökning ifrån cosmopolitan,prova ni med =) http://www.cosmopolitan.se/egokick/2010/11/11/svara-och-vinn

Möte på fredag med soc då, och fick lite hjälp igår från en expert att punkta upp en lista med saker vi borde ta upp och diskutera. Fick ett mess från pappan igår också, först om att han får sin lägenhet. grattis! äntligen! sen ett till lite senare där han frågar om tiden till möte, är det inte sådanna viktiga möten man skriver upp i almanackan och kommer ihåg. Speciellt om man är så duktig som förälder?!

Känner att det inte är mitt ansvar att berätta det, utan han får antingen komma fel tid eller ringa upp soc och fråga själv. Så kanske dom också kan komma till insikt med att allt kanske inte är som det verkar.

Väntar på att klockan ska bli 2 så att jag får hämta prinsen och sen blir det hemma mys idag =)

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0